Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-11-21-013441-a
Процедура закупівлі: Відкриті торги з особливостями
Назва закупівлі: Витратні та інші матеріали до оргтехніки, а саме: Папір А4 (ДК 021:2015 - 30190000-7 - «Офісне устаткування та приладдя різне»
Очікувана вартість предмета закупівлі: 95 200,00 грн
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
Папір формату А4 (210 х 297мм) – 640 пачок
- щільність – не менше 80 г/м 2;
- білизна - не менше 160%;
- товщина - не менше 100 мк;
- непрозорість - не менше 91%;
- 500 аркушів в пачці
Дані технічні вимоги для паперу А-4 є загальними для паперу даного виду. В зазначених технічних вимогах відсутні посилання на будь-якого конкретного виробника паперу або торговельну марку. Папір з даними технічними характеристиками закуповується Замовником протягом багатьох років, максимально підходить до офісної техніки, яка встановлена в Південно-західному апеляційному господарському суді та яка за своїми технічними характеристиками потребує використання якісного матеріалу (паперу), забезпечує високу якість при двосторонньому друці, відсутність заломів та зажовувань в друкувальних пристроях, має відмінні характеристики при тривалому архівному зберіганні. Тому використання паперу з іншими, більш низькими характеристиками, може призвести до виходу з ладу та скорочення термінів експлуатації офісної техніки та її комплектуючих, що в свою чергу спричинить додаткові витрати бюджетних коштів на ремонт. В кінцевому результаті зазначене може спричинити негативний вплив на своєчасність ведення діловодства та здійснення судочинства загалом. Доставка здійснюється за адресою замовника.
Обґрунтування розміру бюджетного призначення:
Видатки, передбачені Кошторисом на 2023 рік за бюджетною програмою КПКВК 0501020 «Забезпечення здійснення правосуддя місцевими, апеляційними судами та функціонування органів і установ системи правосуддя» по КЕКВ 2210 «Предмети, матеріали, обладнання та інвентар».
Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі:
Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України затверджена примірна методика визначення очікуваної вартості предмета закупівлі від 18.02.2020 №275, якою передбачені методи визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме: 1) здійснення пошуку, збору та аналіз загальнодоступної інформації про ціну товару (тобто інформація про ціни, що містяться в мережі інтернет у відкритому доступі, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, в електронній системі закупівель «Прозоро», тощо; 2) отримання комерційних (цінових ) пропозицій від виробників, офіційних представників (дилерів), постачальників; 3) у разі обмеження конкуренції на ринку певних товарів та враховуючи їх специфіку при розрахунку використовуються ціни попередніх закупівель аналогічного товару та/або минулих періодів (з урахуванням індексу інфляції, зміни курсів іноземних валют). Відповідно до вказаної методики, при визначені очікуваної вартості предмету закупівлі товарів, робіт та послуг використовується один із методів формування очікуваної вартості предмету закупівлі та проведення моніторингу цін для подальшого укладення договорів. Очікувана вартість предмета закупівлі визначена методом здійснення пошуку, збору та аналіз загальнодоступної інформації про ціну товару (тобто інформація про ціни, що містяться в мережі інтернет у відкритому доступі, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, в електронній системі закупівель «Прозоро» з урахуванням фактичних обсягів використання офісного паперу замовником у попередніх періодах та в межах наявних кошторисних призначень.
(оприлюднюється на виконання постанови КМУ № 710 від 11.10.2016 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)