flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Обґрунтування технічних та якісних характеристик знаків поштової оплати – «Марок», розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (відповідно до пункту 4¹ постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))

  1. Назва предмета закупівлі: Знаки поштової оплати - поштові марки, код 22410000-7 Марки за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»
  2. Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-12-09-018561-c
  3. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено з урахуванням діючих державних стандартів якості, яким повинен відповідати відповідний вид товару.

Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначаються відповідно до Галузевого стандарту України «Зв'язок поштовий. Марки та блоки поштові. Технічні умови. ДСТУ 45.027-2003», Державного стандарту України «Зв'язок поштовий. Картки поштові. Технічні умови ДСТУ 3875-99», Державного стандарту України «Зв'язок поштовий. Конверти поштові. Технічні умови ДСТУ 3876- 99», а також, згідно з вимогами Положення про знаки поштової оплати, затвердженого наказом Міністерства транспорту та зв’язку України від 24.06.2010 №388, яке визначає порядок видання, введення в обіг та організації розповсюдження знаків поштової оплати, до яких належить поштові марки, блоки, маркувальні конверти та картки, а також виведення їх з обігу.

Відповідно до Закону України «Про поштовий зв’язок» № 2759-III від 04.10.2001 та наказу Міністерства транспорту та зв’язку України від 24.06.2010 року № 388 «Про затвердження Положення про знаки поштової оплати» поштова марка - державний знак, виготовлений у встановленому законодавством порядку із зазначенням його номінальної вартості та держави, який є засобом оплати послуг поштового зв'язку, що надаються національним оператором.

Статтею 15 Закону України «Про поштовий зв'язок» перелічені виключні права національного оператора, де в тому числі пунктом 1 частиною 3 передбачено виключне право на видання, введення в обіг та організацію розповсюдження поштових марок, маркованих конвертів і карток, а також виведення їх з обігу. Також, частиною 7 статті 15 Закону України від 04.10.2001 року № 2759-ІІІ «Про поштовий зв'язок» передбачено, що юридична особа, на яку покладається виконання функцій національного оператора, визначається Кабінетом Міністрів України. Національний оператор поштового зв’язку – оператор, який в установленому законодавством порядку надає універсальні послуги поштового зв’язку на всій території України і якому надаються виключні права на провадження певних видів діяльності у сфері надання послуг поштового зв’язку за переліком (пересилання простих, рекомендованих поштових відправлень, інше), який затверджується Кабінетом Міністрів України.

Відповідно до розпорядження Кабінету Міністрів України від 10.01.2002 № 10-р «Про національного оператора поштового зв’язку» національним оператором поштового зв’язку України є Українське державне підприємство поштового зв’язку «Укрпошта», яке входить до сфери управління Міністерства інфраструктури України. Правонаступником Українського державного підприємства поштового зв’язку «Укрпошта», на даний час є Акціонерне товариство «Укрпошта», з виключним правом на видання, введення в обіг та організацію розповсюдження поштових марок, маркованих конвертів і карток, а також виведення їх з обігу.

На підставі вищевикладеного, продаж літерних поштових марок (ЗПО) може бути запропоновано лише Акціонерним товариством «Укрпошта». Не укладення договору на закупівлю літерних поштових марок (ЗПО) призведе до неможливості відправлення поштової кореспонденції судом, що негативно вплине на реалізацію законних прав та інтересів громадян.

Пунктом 10 ст. 3 Закону передбачено заборону придбання товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур закупівель, визначених цим Законом та укладання договорів, які передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур закупівель, визначених цим Законом.

Застосування даної процедури закупівлі в одного учасника регулюється п. 2 ч. 2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закону) (у редакції Закону від 19.09.2019 № 114-IX) відсутність конкуренції на відповідному ринку поштового зв’язку. Внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, після проведення з ним переговорів.

На день проведення переговорів учасником переговорів (АТ «Укрпошта») документально підтверджено інформацію про відповідність кваліфікаційним критеріям згідно ч. 2 ст. 16 Закону. З огляду на вищенаведене, закупівлю літерних поштових марок (ЗПО) можливо здійснити тільки у певного постачальника, застосувавши переговорну процедуру закупівлі, що відповідає п. 2 ч. 2 ст. 40 Закону.

  1. Обґрунтування розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі:

Закупівля проводиться на очікувану вартість, яка визначена з урахуванням кошторису на 2021 рік, фактичних залишків маркованої продукції, номінальної вартості поштових марок, встановленої АТ «Укрпошта» з урахуванням «Граничних тарифів на універсальні послуги поштового зв’язку» на період з 01 січня 2021 року, затверджених рішенням Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері зв’язку та інформатизації від 01.09.2019 року №403 (зі змінами), з метою забезпечення безперебійної роботи суду в частині пересилання поштової кореспонденції.

  1. Розмір бюджетного призначення та/або очікувана вартість предмета закупівлі: 517 637,25 грн. за рахунок коштів державного бюджету