Основним завданням Відділу є здійснення процедур державних закупівель, підготовка та укладання договорів з матеріально-технічного забезпечення діяльності суду, контроль за їх виконанням та контроль функціонування систем життєзабезпечення суду.
У процесі своїй діяльності Відділом виконуються такі функції:
- здійснює проведення закупівель відповідно до затвердженого кошторису, фінансового плану;
- приймає участь у розробці фінансового плану на основі визначення потреби матеріально-технічного забезпечення діяльності суду;
- приймає участь у розробці фінансового плану (плану використання бюджетних (державних) коштів) на основі визначення потреби матеріально-технічного забезпечення діяльності суду;
- здійснює підготовку пропозицій щодо укладання договорів з матеріально-технічного забезпечення діяльності суду, договорів оренди приміщень;
- здійснює організацію та проведення процедур державних закупівель відповідно до чинного законодавства;
- здійснює підготовку документів, які необхідні для укладання (переукладання, переоформлення) договорів, готує проекти договорів.
Телефон та факс Відділу: (0482) 301-405, (0482)301-400 (факс)
Адреса електронної пошти Відділу: econom@swag.court.gov.ua
Графік роботи Відділу збігається з режимом роботи суду.